ScheduleKarta Podarunkowa
Watch icon

Dziś: Sklepy Nieczynne | Spotkania i Dania 10-21

Kupujesz i masz

  • Jak to działa?

    1. 1Zrób zakupy w Galerii Młociny
    2. 2Skanuj paragony i zbieraj Złociny.
      Za zakupy w Galerii Młociny otrzymasz zwrot z paragonu w postaci Złocin. To, jaki procent zwrotu za swoje zakupy otrzymasz, możesz sprawdzić w aplikacji (Galeria > Sklepy).
    3. 3Wymieniaj Złociny na cenne nagrody.
      Listę aktualnie dostępnych nagród znajdziesz w aplikacji z zakładce 'Nagrody'.
    4. 4Aktywni zbierają jeszcze więcej Złocin.
      Zbieraj jeszcze szybciej Złociny zdobywając wyższy poziom Silver lub Gold.
  • Rejestracja

  • Zasady

    • 7 dni czas na zarejestrowanie paragonu
    • 2 paragony limit paragonów z 1 sklepu/dzień
    • 30 zł minimalna wartość paragonu
    • 500 zł maksymalna kwota z 1 paragonu
    • 4 miesiące okres ważności Złocin (pamiętaj, aby w tym okresie odbierać nagrody)

FAQ – Pytania i odpowiedzi

  • Jak zbieram Złociny?


    Skanując paragony ze sklepów znajdujących się w Galerii Młociny.
  • Co to są poziomy Silver i Gold?


    Poziom Silver lub Gold przyspiesza zbieranie Twoich Złocin dodatkowym procentowym zwrotem z paragonu, np. jeśli dany sklep udziela 5% zwrotu mając poziom Silver otrzymasz 5%+1% czyli łącznie 6%. Poziom Gold dodaje dodatkowe 2% zwrotu).
  • Z których sklepów można skanować paragony?


    Z większości, 95% sklepów bierze udział w programie. Szczegółowa lista sklepów pod linkiem
  • Czy moje Złociny mogą przepaść?


    Tak, ważność Złocin ma okres 2 miesięcy. Informacja o możliwej utracie Złocin widnieje w zakładce „KONTO” w aplikacji Młociny Kupujesz i Masz.
  • Jak naliczają się Złociny?


    Każdy sklep udostępnia własny przelicznik procentowy. Np. jeśli na liście sklepów widnieje 5% znaczy to, że z paragonu o wartości 100 zł otrzymasz 5% na Twoje konto, czyli 5 Złocin. Szczegółowa lista sklepów pod linkiem.
  • Czy zwrot procentowy ze sklepów jest stały?


    Nie, sklepy będą regularnie zmieniać wartości zwrotu. Aktualne wartości zwrotu są dostępne do wglądu pod linkiem.
  • Dlaczego z mojego konta zniknęły Złociny?


    Złociny tracą ważność po upływie 2 pełnych miesięcy, na koniec miesiąca kalendarzowego, licząc od daty rejestracji paragonu. W zakładce KONTO w aplikacji Młociny Kupujesz i Masz, wyświetla się informacja, czy lub ile Złocin przepada w danym miesiącu. Zachęcamy do regularnego odbierania nagród!
  • Dlaczego mój paragon nie został zaakceptowany?


    Przy każdym niezaakceptowanym paragonie znajduje się status i komentarz – dlaczego paragon nie został zaakceptowany. Powodów może być kilka. Zwróć uwagę czy podczas skanowania paragonu czytelne są dane takie jak: nazwa sklepu, numer paragonu, kwota i data oraz czy zostały spełnione warunki rejestrowania paragonu. Szczegóły w regulaminie oraz poniżej pod „Warunki rejestrowania paragonu”.
  • Warunki rejestrowania paragonu


    - Paragon jest ze sklepu znajdującego się w Galerii Młociny
    - 30 zł – minimalna wartość paragonu
    - 2 paragony – limit paragonów z 1 sklepu
    - 4 dni – czas na zarejestrowanie paragonu
    - 500 zł – maksymalna kwota z 1 paragonu, (paragony z wyższą kwotą są akceptowane jednak z limitowaniem do 500 zł).
    Wszystkie wymagania i ograniczenia dotyczące rejestracji paragonów znajdziesz również w Regulaminie.
  • System źle wczytał mój paragon, co teraz?


    Nie martw się! Paragon na pewno zostanie poprawnie wprowadzony. Wszystkie paragony są dodatkowo weryfikowane i w razie błędów poprawiane.
  • Mój paragon został wysłany do weryfikacji, ile muszę czekać na jego zatwierdzenie?


    Wszystkie paragony są weryfikowane najpóźniej do kolejnego dnia roboczego.
  • Zrobiłem/a, zamówienie przez stronę internetową, jednak z odbiorem w sklepie. Czy otrzymam Złociny?


    Jeśli zamówienie zostało opłacone na terenie sklepu stacjonarnego w Galerii Młociny, to Złociny zostaną przyznane.
  • Podczas rejestracji przypadkiem wpisałem/am zły adres e-mail, przez co nie mogę zweryfikować swojego konta i korzystać z aplikacji.


    Prosimy o przesłanie swojego numeru ID widocznego w aplikacji i poprawnego adresu e-mail na adres: support.mlociny@activemall.eu z tytułem maila „korekta adresu e-mail”.
  • Założyłem/am konto , ale nie mogę zeskanować paragonów


    Do skanowania paragonów konieczne jest potwierdzenie numeru telefonu oraz adresu e-mail. Ponadto należy potwierdzić dostęp do kamery telefonu. Jeżeli wykonałeś/aś te czynności, a problem nadal nie został rozwiązany, skontaktuj się z nami support.mlociny@activemall.eu z tytułem maila „brak możliwości skanowania paragonów”. Napisz jaki pojawił się komunikat i prześlij zdjęcie paragonu.
  • Jak wymieniać Złociny na nagrody?


    Po zebraniu odpowiedniej ilości Złocin należy w zakładce „Nagrody” wybrać swoją nagrodę. Po potwierdzeniu „odbierz” należy kierować się instrukcją wyświetlaną podczas procesu odbioru nagrody.
  • Czy klikając w „odbierz nagrodę” rezerwuję ją dla siebie?


    Nie. Nie ma możliwości rezerwowania nagród.
  • Założyłem/am konto, ale nie dostałem/am nagrody na start, gdzie mogę ją odebrać.


    Prawdopodobnie nie wyraził/a Pan/Pani wszystkich niezbędnych zgód marketingowych podczas rejestracji. Są one niezbędne do odebrania nagrody na start lub minął już termin jej dostępności. Nagrodę na start możesz odebrać przez 30 dni od momentu rejestracji.
  • Dlaczego zniknęła moja nagroda na start mimo, że nie została odebrana?


    Nagroda na start jest ważna przez 30 dni od momentu potwierdzenia wszystkich wymaganych zgód marketingowych podczas procesu rejestracji. Pamiętaj! Nagroda na start w trakcie trwania Programu Promocyjnego może zostać zmieniona na inną lub wyłączona. Ilość nagród jest ograniczona.

Ta strona używa plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki w tym zakresie, oznacza zgodę na ich używanie. Więcej informacji na ten temat znajduje się w naszej polityce prywatności.

Dowiedz się więcej Galeria Młociny cookies pattern