07.03.2017

SUKCES GALERII MŁOCINY – KOMERCJALIZACJA OSIĄGNĘŁA 60%

Wizualizacja-z-zewnatrz-2

Master Management Group skomercjalizował już 60% powierzchni handlowej Galerii Młociny, która w sumie liczy 70 tys. m kw. Budowa nowoczesnego centrum handlowo – usługowo – rozrywkowego trwa obecnie na warszawskich Bielanach.

„Dzięki aktywności i konsekwentnej pracy zespołu leasingu Master Management Group, którym kieruje Michał Masztakowski, oraz zaufaniu, jakim cieszy się nasz koncept wśród przedstawicieli wiodących sieci handlowych, poziom wynajmu powierzchni handlowej w Galerii Młociny wynosi już 60%” – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group. „Doskonała lokalizacja przy węźle komunikacyjnym na Młocinach, wybitny projekt architektoniczny obejmujący ogólnodostępną przestrzeń rekreacyjną na zielonym dachu, jak i konsekwentnie budowana oferta modowa, sportowa i rozrywkowa – będzie tu m.in. 9 ekranowe kino – tworzą atrakcyjny tenant mix, tak potrzebny w tej części Warszawy. Już wkrótce będziemy informować o nowych markach w Galerii Młociny” –  dodał Paul Kusmierz.

Najpopularniejsze marki, bogata oferta sportowo-rozrywkowa

Galeria Młociny ma już podpisane umowy najmu na ponad połowę powierzchni handlowej. Docelowo na 70 000 mkw. powierzchni najmu będzie około 220 lokali handlowych i usługowych, w których klienci znajdą popularne marki. Sklepy otworzą drogeria Rossmann i EURO RTV ADG. Operatorem spożywczym będzie Intermarché, a bogatą ofertę modową tworzą m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A i VAN GRAAF, CCC i Wojas. Biżuterię i dodatki będzie można kupić w sklepach Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, a wnętrze wyposażyć w Zara Home i Mensa Home. W Galerii Młociny pojawią się również perfumerie Sephora i Douglas, czyli przedstawiciele segmentu premium, a także The Body Shop i MAC. Aktywni mieszkańcy północnej Warszawy będą mogli zadbać o formę w Calypso Fitness Club oraz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy i odpowiednią odzież w GO Sport i Martes Sport. Oferta Galerii Młociny uwzględnia potrzeby dzieci – dla nich powstanie sklep SMYK. Galeria Młociny zaoferuje swoim klientom także wyjątkowy koncept food courtu o nowoczesnej stylistyce, dużej ilością naturalnego światła wypełniającego wnętrze i wyjściem na zielony dach. Dotychczas umowy najmu podpisały restauracje KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki, a także Dunkin’ Donuts, którego lokal znajdzie się na parterze, przy wejściu do centrum. W Galerii Młociny otworzy się także największe w tej części miasta 9-ekranowe kino CINEMA3D.