24.06.2016

SREBRNY EKRAN 3D W GALERII MŁOCINY

cinema3d

CINEMA3D, jeden z czterech największych operatorów kinowych działających na polskim rynku, wchodzi do Galerii Młociny. Kino oferujące projekcję filmów przy użyciu najnowocześniejszych systemów 3D oraz 4K zajmie ponad 4 000 m2 w nowoczesnym kompleksie handlowo-usługowo-rozrywkowym, który powstaje w jednej z najlepszych lokalizacji w Warszawie – na Bielanach, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra.

„Galeria Młociny zapewni klientom nie tylko ciekawą i różnorodną ofertę handlową, ale też rozrywkę na najwyższym poziomie. Dlatego cieszy nas bardzo, że CINEMA3D wybrało nasze centrum handlowe na swój warszawski debiut. Nasz operator kinowy w każdym nowo otwartym kinie stosuje najnowocześniejsze rozwiązania kinotechniczne gwarantując widzom niezapomniane seanse” – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

Obecnie CINEMA3D posiada 8 multipleksów kinowych w Kłodzku, Kaliszu, Białej Podlaskiej, Lesznie, Świdnicy, Świnoujściu, Gorzowie Wielkopolskim oraz Głogowie. Jednocześnie realizacja kolejnych trzech rozpoczyna się w Gdańsku, Tarnowie oraz Mielcu. Spółka planuje dynamiczny rozwój sieci wielosalowych kin w średnich i dużych miastach.

 „Wchodząc na rynek warszawski, postawiliśmy na Galerię Młociny” – powiedział Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Działu Marketingu i PR Cinema 3D S.A. „Jej lokalizacja jest dla nas szczególnie atrakcyjna, ponieważ w północnej części stolicy brakuje multipleksów oferujących najnowocześniejsze technologie 3D. Istotne jest także położenie kompleksu tuż przy stacji metra – będziemy przyciągać mieszkańców warszawskiej północy, jak i kinomanów z pozostałych dzielnic” – dodał Łukasz Gruszczyński.

Galeria Młociny stawia też na poszerzanie oferty modowej. W ostatnim czasie umowy najmu powierzchni w centrum handlowym podpisały renomowane międzynarodowe firmy odzieżowe, jak Inditex – właściciel m.in. marki Zara, Stradivarius, Bershka czy Massimo Dutti, a także niemiecki Van Graaf, jeden z największych domów mody typu multibrand.