03.03.2017

GALERIA MŁOCINY: DEBIUT INTERMARCHÉ W WARSZAWIE

intermarche-logo-566x377

Znamy operatora spożywczego w Galerii Młociny! Umowę najmu na ponad 2 610 m kw. podpisała sieć Intermarché, dla której jest to debiut na stołecznym rynku.

„Cały czas prowadzimy rozmowy z najemcami, którzy zapewnią atrakcyjną ofertę okolicznym mieszkańcom i sprawią, że mnóstwo codziennych spraw będzie można załatwić pod jednym dachem Galerii Młociny. Intermarché, dla którego będzie to pierwszy sklep w Warszawie, wyróżnia się szerokim asortymentem świeżych wyrobów, stanowi więc doskonałą odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów” – powiedziała Anna Polak, senior leasing manager, Master Management Group.

Intermaché to międzynarodowa sieć supermarketów spożywczych działająca w ramach Grupy Muszkieterów, największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. W Polsce funkcjonuje obecnie ponad 230 sklepów Intermarché i cały czas uruchamiane są kolejne. Przy podpisaniu umowy z Galerią Młociny najemca reprezentowany był przez firmę Colliers.

„Doskonała lokalizacja Galerii Młociny przy węźle komunikacyjnym wraz ze stacją metra Młociny, z którego codziennie korzysta ok. 40 tys. osób, jest niezwykle atrakcyjna dla potencjalnych najemców, podobnie jak lista już podpisanych umów najmu z najpopularniejszymi sieciami, którą możemy się pochwalić” – dodała Anna Polak.

Oferta Intermarché wyróżnia się m.in. tradycyjnymi wyrobami, produkowanymi na miejscu według polskich receptur, świeżym pieczywem, produktami ekologicznymi i bio oraz doskonałym wyborem win, selekcjonowanych przez enologa. Intermarché prowadzi też sprzedaż wielu produktów niedostępnych w sklepach innych sieci w Polsce, pochodzących z Francji, z 60 zakładów należących do Grupy. Na półkach supermarketów znaleźć można artykuły dla zwierząt domowych, w tym szeroki wybór karm, m.in. w wysokogatunkowe zbilansowane pokarmy przeznaczone dla profesjonalnych hodowców.