14.06.2016

INDITEX, ŚWIATOWY GIGANT MODOWY, POSTAWIŁ NA GALERIĘ MŁOCINY

post-1

Grupa Inditex, która posiada ponad 7 tys. sklepów na pięciu kontynentach, wybrała Galerię Młociny na lokalizację swoich nowych sklepów. Marki Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home, które zajmą blisko 6,5 tys. m2 powierzchni, będą kluczowym elementem oferty modowej centrum handlowego. Galeria Młociny to nowoczesny kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy, który powstaje w jednej z najlepszych lokalizacji w Warszawie – na Bielanach, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra.

„Cieszymy się, że tak pożądane przez klientów marki, jak Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home, wybrały Galerię Młociny i doceniły jej mocne strony – świetną lokalizację i bogatą ofertę. Nasze centrum ma przyciągać różnorodnością i atrakcyjnością, a szczególną uwagę poświęcamy segmentowi mody. Lokalizacja i koncept Galerii Młociny to ogromny potencjał, a podpisanie umów najmu z Grupą Inditex pokazuje, że przedstawiciele największych sieci handlowych są tego samego zdania” – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

Największą powierzchnię, ok. 2,6 tys. m2, zajmie Zara, która jest najbardziej znaną marką Grupy Inditex, obecną w 88 krajach. Pod szyldem Bershka będzie działał sklep o powierzchni ok. 800 m2, oferujący modę dla młodzieży poszukującej najnowszych trendów. Stradivarius, marka inspirujących ubrań dla kobiet, otworzy sklep o powierzchni ok. 760 m2, Pull&Bear, marka dla fanów miejskich trendów będzie miała lokal o wielkości 750 m2, marka Massimo Dutti, oferująca eleganckie i nowoczesne ubrania dla kobiet i mężczyzn, będzie miała sklep o powierzchni 600 m2, a Oysho, która ma w ofercie bieliznę, homewear, stroje plażowe i sportowe, zajmie lokal o powierzchni ok. 400 m2. Marka Zara Home oferująca artykuły dekoracji wnętrz zgodne z najnowszymi trendami, otworzy sklep o powierzchni ok. 570 m2.