Targi

VIDEO: Galeria Młociny asem w rękawie Echo Investment na MAPIC

16-11-2017

Pracowite 3 dni

MAPIC to wydarzenie długo wyczekiwane przez kluczowych graczy z branży nieruchomości handlowych, reprezentowanych przez m.in.: deweloperów, przedstawicieli największych marek, inwestorów, ale coraz częściej też przez przedstawicieli miast i regionów.

– Jak najkrócej podsumować tegoroczny MAPIC z perspektywy Galerii Młociny? Można w dwóch słowach – Spotkajmy się! Po raz kolejny okazało się, że w praktyce oficjalne hasło, którym komunikuje się projekt, jest trafione w punkt. Trzydniowe targi w Cannes upłynęły nam pod znakiem wielu spotkań – tych bardziej i mniej oficjalnych – oraz prezentacji przy stole multimedialnym. To, co warto podkreślić, na naszych gościach ogromne wrażenie zrobił wciąż dostępny potencjał handlowy tej części miasta i niepowtarzalna w sali całej aglomeracji lokalizacja z bezpośrednim dostępem do stacji metra i węzła komunikacyjnego na warszawskich Młocinach z którego co roku korzysta ponad 24 mln osób – komentuje Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu Echo Investment.

Zainteresowanie odwiedzających stoisko Galerii Młociny i Echo Investment wzbudzał także sam koncept projektu, który umiejętnie łączy różnorodne funkcje w ramach jednej, otwartej i przyjaznej przestrzeni. Galeria Młociny dała się poznać w Cannes jako miejsce przyjemne i pożyteczne, gdzie ulubione sklepy spotykają się z rozrywką i sportem, w otoczeniu zieleni.

Istotnym elementów samych targów była także część konferencyjna i panelowa oraz szereg imprez skierowanych do przedstawicieli rynku handlowego.

Modny souvenir

Targi na Lazurowym Wybrzeżu to także premiera drugiej, limitowanej kolekcji bluz zaprojektowanych dla Galerii Młociny przez designera, Maćka Sieradzky’ego.

– Można powiedzieć, że kooperacje z różnymi ciekawymi projektantami i artystami na dobre wpisały się już w inwestycje realizowane przez Echo Investment. Wspólna praca pozwala nam nie tylko tworzyć odpowiedni wizerunek poszczególnych projektów, ale także budować wokół wartości z nimi związanych pewną społeczność. To jej członkowie w niedalekiej przyszłości będą użytkownikami tych miejsc. – dodaje Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu, Echo Investment.

Nic Cię nie ominie

Obróć urządzenie do pionu

i dalej przeglądaj stronę