Galeria Młociny

Przemyślana na nowo

08.06.2017

Galeria Młociny w nowej odsłonie zagwarantuje odwiedzającym więcej przestrzeni dedykowanych rozrywce i spotkaniom, zupełnie nowy koncept strefy gastronomicznej inspirowany miejskimi halami oraz komfortowy parking dla samochodów i rowerzystów. Przyszli najemcy docenią z kolei poprawioną ekspozycję i widoczność sklepowych witryn, a także prostszą i bardziej intuicyjną komunikację w obiekcie. Otwarcie kompleksu zaplanowano na marzec 2019 r.

„Galeria Młociny to największy powstający właśnie obiekt rozrywkowo-handlowy w Warszawie. Zależy nam na tym, by jego koncepcja była zgodna z przyjętą przez nas zasadą tworzenia miejsc spotkań, pełnych energii i oferujących wiele funkcji. W pierwszym etapie prac projektowych skoncentrowaliśmy się na wprowadzeniu większej liczby udogodnień dla przyszłych najemców i klientów.” – mówi Marcin Materny. Członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment podkreśla, że bryła Galerii Młociny i nowe rozwiązania architektoniczne w obiekcie będą w naturalny sposób korespondować z zielonym sąsiedztwem Młocin. Dodatkowo, inwestor deklaruje również chęć kompleksowego zrewitalizowania terenów zielonych położonych obok obiektu.

Najemcy bardziej widoczni

Zdaniem Marcina Maternego, na przyszłych najemcach świetne wrażenie zrobią efektowne i wysokie nawet na 7,5 m witryny, które będą częścią Alei Mody na pierwszym piętrze. Dodatkowo, witryny w nowym wydaniu będą znacznie lepiej widoczne z każdego poziomu galerii, co w praktyce przełoży się na szybsze i prostsze dotarcie do konkretnego butiku lub sklepu. W swoim pierwszym tego typu projekcie w Warszawie, Echo Investment i EPP postawiły na czytelną i komfortową komunikację zarówno wewnątrz kompleksu, jak i na parkingu podziemnym. Efektem zmian są m.in. nowe lokalizacje ruchomych schodów, wyższe wjazdy do garażu - 2,2 m - czy bezpieczne, szerokie na 2,5 m ścieżki rowerowe na parkingu.

Inspirowana miejskimi halami gastronomicznymi

W nowej strefie restauracyjnej Galerii Młociny, przy projektowaniu której czerpano z rozwiązań znanych z najlepszych miejskich hal gastronomicznych, obok popularnych restauracji i kawiarni znajdzie się także miejsce dla lokalnych konceptów gastronomicznych oraz restauracji z obsługą kelnerską. Marcin Materny dodaje, że nowa Galeria Młociny w jeszcze większym stopniu stara się eksponować zielone przestrzenie, dlatego m.in. strefa restauracyjna będzie otwierała się szklaną witryną z widokiem na zielony taras na dachu. „Nie zapomnieliśmy również o najmłodszych: na dachu znajdzie się park trampolin, a obiekt zostanie wyposażony w dodatkowy, nowoczesny plac zabaw.” – dodaje członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Michał Świerczyński, członek zarządu EPP, właściciela większościowego obiektu, podkreśla, że „[...] Galeria Młociny to nasz pierwszy projekt w Warszawie – jednym z najważniejszych rynków handlowych w Polsce. Nieruchomość doskonale wpisuje się w strategię rozwoju EPP, która zakłada inwestycje w nowoczesne dobrze zaprojektowane centra handlowo-rozrywkowe i obiekty o funkcji mieszanej w dużych miastach.”

Nic Cię nie ominie

Obróć urządzenie do pionu

i dalej przeglądaj stronę