Targi

Galeria Młociny w nowej odsłonie na Shopping Center Forum 2017

28.09.2017

Uczestnicy jesiennej edycji targów SCF 2017 jako pierwsi mieli możliwość dokładnego zapoznania się z nową koncepcji powstającego tuż przy stacji metra Młociny nowoczesnego kompleksu handlowo-rozrywkowego z dodatkową funkcją biurową. Strefa targowa Galerii Młociny została zaprojektowana w oparciu o nową identyfikację wizualną i marketingową projektu. Kluczowymi elementami strefy są m.in. interaktywny stół z animacją opowiadającą o projekcie, stworzona na potrzeby stoiska mała architektura i zielone otoczenie z naturalnych kwiatów i roślin nawiązujące do bielańskich parków, lasów i skwerów.

– Galeria Młociny na nowo – jak często roboczo mówimy o tym projekcie – to wyjątkowa inwestycja. Z unikalną w skali całego miasta lokalizacją, wpisująca się w okolicę, a także potrzeby mieszkańców Bielan i nie tylko. Komfortowa, zielona i otwarta, z ciekawą listą sklepów, zupełnie nowym podejściem do strefy restauracyjnej i miejscami rozrywki. To właśnie te wyróżniki, razem z kształtami i kolorami inspirowanymi logotypem, były punktem wyjścia do rozpoczęcia prac projektowych nad strefą targową. Miejscem, które z założenia miało nawiązywać do inwestycji, łączyć dobre wzornictwo i funkcjonalność z komfortem rozmów podczas targów, a do tego być po prostu ładną przestrzenią. I dzisiaj wiemy już, że jeśli ktoś kiedykolwiek po raz drugi miałby zrobić bardzo dobre pierwsze wrażenie, to Galeria Młociny w nowej odsłonie i cała strefa targowa jest najlepszym przykładem, że jest to możliwe – mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu Echo Investment.

Przepis na dobre miejsce do spotkań

Bardzo ważną składową strefy Galerii Młociny są stoły – symbolizujące spotkanie – zestawione z kształtów inspirowanych logotypem. Co istotne, stoły różnią się od siebie nie tylko kształtem, ale także wielkością i wysokością, dzięki czemu w strefie można jednocześnie prowadzić rozmowy w szerszym (np. 6 – 8 osób) albo bardziej kameralnym gronie (2 osoby). Dodatkowo, projektanci zadbali o gniazda USB do ładowania urządzeń przenośnych, w które wyposażone zostały wszystkie stoły. Warto dodać, że projekt strefy opiera się o modułowy system stworzony w taki sposób, żeby łatwo można było powtórnie wykorzystywać jego elementy, a przez to minimalizować ilość odpadów i materiałów niewykorzystanych po targach. Ciekawym rozwiązaniem zastosowanym na stoisku nr 35 jest umiejętne wplecenie kształtów i kolorystyki znanych z logotypu Galerii Młociny w elementy strefujące przestrzeń oraz do sekcji kawiarni i baru. Razem z obecną na stoisku zielenią tworzą one spójną układankę. Dodatkowo, projektanci postawili na wykorzystanie lekkich, przestrzennych elementów przesłaniających, dzięki którym udało się uzyskać efekt przenikania. Targi Shopping Center Forum to największe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie adresowane do osób związanych z rynkiem centrów handlowych.

Warto dodać, że projekt strefy opiera się o modułowy system stworzony w taki sposób, żeby łatwo można było powtórnie wykorzystywać jego elementy, a przez to minimalizować ilość odpadów i materiałów niewykorzystanych po targach.

Ciekawym rozwiązaniem zastosowanym na stoisku nr 35 jest umiejętne wplecenie kształtów i kolorystyki znanych z logotypu Galerii Młociny w elementy strefujące przestrzeń oraz do sekcji kawiarni i baru. Razem z obecną na stoisku zielenią tworzą one spójną układankę. Dodatkowo, projektanci postawili na wykorzystanie lekkich, przestrzennych elementów przesłaniających, dzięki którym udało się uzyskać efekt przenikania.

Targi Shopping Center Forum to największe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie adresowane do osób związanych z rynkiem centrów handlowych.

Nic Cię nie ominie

Obróć urządzenie do pionu

i dalej przeglądaj stronę